2012. január 20., péntek

Közlemény

Sziasztok! Nem a részt,hoztam,hanem valami egészen mást.
Lezárult a közvélemény-kutatás. Arra kértelek titeket,hogy szavazzatok,melyik sztorit szeretnétek szívesebben olvasni. A szavazás végeredménye:
  • Furcsa valóság:        3 szavazat  33%
  • Pokoli szerelem:       2 szavazat  22%
  • Időutazás a múltba:   6 szavazat  66%
T egyértelműen az Időutazás a múltba című sztorit szavaztátok meg. De mivel a többire is jött szavazat ezért úgy döntöttem,hogy mind a hármat megírom. A sztorik valószínűleg még hónapok múlva jönnek. Nem szeretném a mostanival összekeverni vagy ilyesmi. Felhívom a figyelmet arra,hogy még mindig lehet módosítani a szavazaton. Ha valaki nem olvasta volna az ismertetőt akkor az most megteheti: Történet ismertető
  • Megírod kommentár formájában
  • Privátban jelzed nekem______nem sűrűn nézem az e-mail címeimet ezért lehet,hogy későn veszem észre,ha ebben a formában szeretnéd velem közölni akkor légyszíves hagy az oldalon kommentárt.
Azt még nem tudom,hogy egyidejűleg fogom-e írni,de valószínűleg igen. A részletek majd az Átbulizott éjszaka következményei  után jön.

Ezen kívül:
Nem szoktam panaszkodni DE! Miért van az,hogy nem kapok komikat? Miért nem kapok visszajelzéseket? Szeretném ha jót és rosszat is megírnátok. Több mint 700 látogatóm volt,de nem vagyok benne biztos,hogy el is olvasták a történetet. Lehet,hogy csak benéztek és már le is léptek innen. Szeretném,ha jönne bármilyen fajta visszajelzés. Szerintem nem nagy fáradság ez. Jól esne pár szó. Nektek két-három perc az egész nekem pedig sokat jelentene. Már kezdek elbizonytalanodni abban,hogy tetszik-e nektek a történet. Múltkor összeszámoltam: November óta fölraktam 19.részt és eddig csak hat vagy hét komment érkezett,az enyémeket leszámítva. Kérdezem én: Ennyire rossz író lennék?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése