2012. szeptember 28., péntek

Átbulizott éjszaka következményei

Sziasztok! Meg is hoztam a 35.részt is,remélem nem fogjátok unni. Jó olvasást! * Kaphatok komit?*


35. Go Los Angeles

Reggel mindkét fiú fáradtan és álmosan kelt. Tom egy kicsivel előbb fenn volt mint iker fivére,így ő készített öccsének enni.

-         Bill kelj fel! Nem érünk rá hülyéskedni.
-         Ne már. Most miért keltesz így? Hol vannak a puszik?
-         Bocsi,de van egy órád,hogy elkészülj mindennel,mert elaludtunk. De elég rendesen. Hajnali négy van. Ötkor pedig indulunk a reptérre.
-         OMG! Miért nem ezzel kezdted?

A kisebbiknek nem kellett sokat szólni,hogy induljanak már el. 10 perc alatt ott voltak a megbeszélt helyen így nem kaptak Davidtól.
1 órával később már a reptéren várakoztak a sorukra.

-         Nem igaz már! Mikor jutunk fel a gépre? Aludni akarok! – Georg
-         Te mikor nem alszol úgy őszintén! – Gustav
-         Lehet,hogy te szétrobbansz az energiától de én rohadt fáradt vagyok.
-         Ne civakodjatok már! Még csak most kezdődött az út ti meg már is összekaptatok! – David
-         Gyertek megnyitották a kaput. – Tom

Ezek után átestek a kötelező reptéri ellenőrzésen. Bill nem nagyon akarta levenni magáról az ékszereket,de muszáj volt. Hamar át is mehettek és átvehették a holmijukat.
10 perccel később már mind a hatan a gépen ültek és felszállásra vártak.

-         Öcsi én lehet,hogy aludni fogok.
-         Én is. Megfoghatom a kezed? – suttogta
-         Bill szerinted nem feltűnő,hogy ezt csinálod? Azt sem mondhatod,hogy félsz a repüléstől mert nem igaz és ezt tudják is.
-         Jó. De szeretlek akkor is.
-         Én is kicsim.

Majd elérkezett a felszállás,ami zökkenő mentesen lezajlott. Több órán keresztül csak utaztak és nem csináltak semmit. 

-         Fiuk,nem akartok hülyülni? Unatkozom. – Gustav
-         Tudod tesó,hogy minden ilyesmibe benne vagyunk. – Tom
-         Csak semmi hülyeség! –David
-         Igen is ezredes! – négyen
-         Jaj szívem hagyd rájuk,úgy sem tudnak annyira nagy ökörséget csinálni. – Lucinda
-         Jó,de nem akarom viszont látni a TV-ben ezt.
-         Meglesz parancsnok! – fiuk
-         Az előbb ezredes voltam,most parancsnok? Mi van veletek? Be akartok vonulni katonának?
-         Nem,dehogy! Ott nem engedik a sminket,ráadásul szétjönne a hajam,és nem lehetnék egyedül a fürdőben és nem csinálhatnék azt amit akarok és nem én parancsolnák!
-         Szerintem Bill neked ez lenne a legkevesebb gondod!

Majd elmentek „játszani”. Ekkor jött a baj:

-         Minden utast megkérünk,hogy haladéktalanul fáradjon a helyére,és kapcsolja be az öveket. Lég örvénybe keveredtünk. Senki ne pánikoljon,ki fogunk jutni! – utas kísérő
-         Tom! Félek,de nagyon!
-         Semmi baj öcsi,megmondták,hogy nem lesz baj. Kapcsold be magad!
-         De én félek! Nem tehet róla! Hadd bújjak hozzád!
-         Gyere,talán úgy megnyugszol egy kicsit.

Hamarosan kikeveredtek az örvényből,így már biztonságosan repülhettek tovább.
Három óra múlva sikeresen landoltak is. A reptéren újabb ellenőrzés volt,hiszen nem csak kivinni lehet valamit,hanem behozni is.

-         Tom,rosszul vagyok! – Bill
-         Na ne csináld már! Mi a baj?
-         Nem tudom! Hányingerem van.
-         David! Bill nem érzi jól magát!
-         Hallottam! Semmi gond nincs biztosan a légörvény miatti izgalom hozta ki ezt. Ha nem leszel jobban mire koncert akkor elviszünk orvoshoz. Egyél valamit,talán az segít.
-         Köszi. Jó ötlet.

Ezek után már mentek is a szállodához,ahol lakni fognak pár napig. A fiuk az autóban várták meg a menedzserüket aki tiszta vörös fejjel jött vissza.

-         Srácok van egy kis gond,ami nem is kicsi!
-         Ugyan már David,mi mindent megoldunk!
-         Ezt nem hiszem. Hacsak nem kerítetek egy új………………………….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése