2012. október 29., hétfő

Egy átbulizott éjszaka következményei

Sziasztok! Meghoztam a 39.rész is. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást! :)



39. Helló New York

Reggel mind a négy rocker srác fáradtan és fejfájással ébredt fel. Azonnal beugrott nekik a tegnap este.
A busz nappali részlegében már David várta őket,de a fiuk hitével ellentétben kedvesen fogadta őket.

-         Sziasztok hétalvók. –David
-         Reggelt. –egyszerre
-         Kitettem a reggelitek mellé fájdalom csillapítót. Egyetek egy kicsit,mert rosszul lesztek.
-         De úgy is kihányjuk,akkor nem tök nyolc? – Tom
-         Nem. Lehet,hogy nem lesz benned semmi 10 perc múlva,de akkor is ettél valamit és az már jó dolog. Különben is gyógyszert bevenni éhgyomorra veszélyes dolog.
-         Na jó,de csak egy keveset,nincs étvágyam. – Bill
-         Fiuk! Lesz egy feladatotok,nem hagyom,hogy egész nap lustálkodjatok. – David
-         De legalább hadd józanodjunk ki egy kicsit.  – Gus
-         Aki legény az ivásnál az most is legyen az! – David
-         Mi lenne a feladat? -  Georg
-         Kaja után,ha nem hánytok akkor beálltok Lucinda mellé a konyhába,nem akarom,hogy egyedül csináljon mindent,esetleg megemelje magát a 8. hónap végén. Én is megcsinálnám,de sajnos,most nem érek rá.
-         Oké. Ez nem nagy kunszt. – Bill

Nem sokkal ez után már David felesége mellett álltak a konyhában,tettre készen.

-         Mit segítsünk? – Tom
-         Hát úgy gondoltam,hogy ma valami tésztafélét főzök nektek egy kis sütivel,amit Ti fogtok megcsinálni. Arra az elhatározásra jutottam,hogy keksz golyót fogtok csinálni,mert azt viszonylag könnyű. Én addig felteszem a vizet forrni.
-         Te csak engedj bele vizet,majd én felemelem a tűzhelyre,ne erőlködj. – Bill
-         Köszi,rendes vagy. Szóval ott a pulton a receptje és az asztalon a hozzávalók. Kezdjetek neki összegyúrni az alapanyagot,utána majd én mondom tovább.

A négy srác úgy tett ahogy Lucinda mondta. Majd megvárták a következő utasítást. Most kis golyókat kellett kreálni belőle. Ezt nem mindig találták el,néha kicsit nagy néha kicsit kicsi lett.

-         Bill mi lenne hanem ennéd meg felét? – Tom
-         Baj. Éhes vagyok enni akarok, és amit eltervezek azt megcsinálom. Nem tök nyolc neked,hogy mit eszek és mit nem?
-         Nem,mert ez süti és nem tesz jót ha így eszed,ennek az izének állnia kell.
-         Ne veszekedjetek már,inkább csináljátok meg! – Lucinda

Nem sokára kész is lettek az egésszel,így várták,hogy mit kell csinálniuk.

-         Na végzik a munkát? – David
-         Hát persze,csak most nem tudnak segíteni. Most majd elmosogatok és kész is vagyok mindennel.
-         Majd ők megcsinálják.

A mosogatással kicsit meggyűlt a bajuk,mivel Bill nem volt hajlandó mosogatni,mondván,hogy lepattog a körömlakk. Végül Tom tisztította az edényeket Gustav törölgetett Bill és Georg a konyhát rakták rendbe.  
Ezek után nem sokkal New Yorkba értek,de semmi kedvük nem volt semmihez,még város nézéshez sem. Csak a csomagjaikat vitték fel a lakosztályokba és már mentek is fürödni.
Az ikrek egymást fürdették órákon keresztül. Mindketten élvezték,hogy törődhetnek a másikkal ilyen sok idő után. Miután végeztek leültek a TV- elé. Nem sokáig nézték mert álmosak lettek.

-         Tom nem alszunk?
-         Felőlem. Fáradt vagy?
-         Igen. Olyan mintha fejbe vertek volna. Álmos vagyok.
-         Akkor gyere. Nem akarom,hogy Dav gyanút fogjon.

Bill 10 perc múlva már az igazak álmát aludta,miközben bátyja mellkasán szuszogott,aki nagy lelkesedéssel figyelte szeretett  öccsét.     

2 megjegyzés:

  1. Olyan rossz h már nemsokára vége :-/:-/ viszont csak anyit h nagyon ügyes vagy és enyire még soha nemizgultam XD <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a komit! Hát igen,hamarosan vége,de addig még tartogat meglepiket a történet. :)

      Törlés