2012. október 30., kedd

Egy átbulizott éjszaka következményei

Sziasztok! Meghoztam a 40.részt is,remélem tetszeni fog.
Hamarosan befejezem ezt a történetet,szavazzatok,hogy melyiket szeretnétek. Már csak 10 rész van vissza!!

 40.: David kiakad

Reggel mindenki fitten ébred fel,még a minden reggel álmos ikrek is. Gustav reggeli közben kitalált valamit.

-         Fiuk,mi lenne ha ma elmennénk konditerembe?
-         Öhm jó. Nekem legalábbis ok. – Bill
-         Na mi van ma még Bill is edzeni akar? Front van? – David
-         Nem,csak utálom,hogy nincsenek izmaim,hogy ilyen nyeszlett vagyok. – Bill
-         Jól van mennyetek,de nehogy valami bajotok legyen.
-         Köszi.

Nem sokat készülődtek,hamar el tudtak indulni. Nem messze a szállodájuktól találtak egy kis edzőtermet. Nem akartak felhajtást így ez megfelelt nekik.
Bill a kezdetekben nem nagyon akart csinálni valamit is,de aztán Tom rávette. Órákat töltöttek el a konditeremben,de még így sem volt nekik elég a mai napból.
Lassan vissza sétáltak a hotelba és lezuhanyoztak,mivel az edzőteremben nem akartak.
Később,a megbeszélt időpontban találkoztak az aulában és David tudta nélkül mentek el mozizni. Egy éppen aktuális filmre vettek jegyet,ami egy horror film volt. Azt mondták,hogy nagyon ijesztő lesz és,hogy csak 18 éven felülieknek ajánlott,de a fiuk számára nem volt az.

-         Skacok szerintem mennyünk vissza a hotelba,ugyanis engedély nélkül jöttünk el. – Georg
-         Ne izgulj már Georg,úgysem veszi észre,hogy leléptünk. – Tom
-         És ha igen?  -Gus
-         Akkor majd kitalálunk valamit. – Bill

Úgy tettek,ahogy a banda rangidőse javasolta,visszatértek a hotelba. David,ahogy meglátta a négy rockert odament hozzájuk.

-         Föl az ikrekhez most!
-         De……
-         Nem érdekel,ne akarjátok,hogy ennyi ember előtt csapjak patáliát.
-         Na igen? Mi a baj? – immáron az ikrek szobájában Bill
-         Mi a baj?  Még te kérdezed? Normálisak vagytok ti,úgy őszintén? Szerintem nem,nektek elme gyógy intézetbe a helyetek!
-         Most mit csináltunk? – Tom
-         Csak azt,hogy leléptetek a tudtom nélkül. Én meg tűvé tettem értetek a szállodát! Azt hittem,hogy valami bajotok lett,hogy…hogy elraboltak vagy nem is tudom. El tudjátok képzelni,hogy mekkora felelősségem van irántatok? Ha akármi bajotok lesz mert nem figyeltem oda rátok,engem csuknak le. Van fogalmatok róla, hogy nekem mennyi pénz kellene kifizetnem? Több millió eurót! Nem játék az élet,ezt már elmondtam nektek nem egyszer! Mit hitettek? Nem fogom észre venni,hogy nem vagytok a szobáitokban?
-         Mi nem akartuk,csak szóra……..
-         Nem érdekel! Büntetésből ma nem jöhettek ki a szobáitokból. Egymáshoz sem!
-         De ez már a dedó legalsó szintje! Nem vagyunk kicsik,hogy „szobafogságot” adj. Különben is csak moziztunk. Nem vagyunk dedósok,hogy ilyen büntiket adj nekünk! Ezt nem tehetd meg! – Bill
-         Tudod, Bill,jelen pillanatban az érdekel a legkevésbé,hogy hány évesek vagytok! A vérnyomásom már így is 200. Ne akarjátok,hogy még jobban felmenjen bennem a pumpa!

A négy srác szót fogadott menedzserüknek,így csak egész nap gubbasztottak a szobákban.

-         Te legalább itt vagy nekem! – Bill
-         Szeretlek kicsim,de nagyon.
-         Én is téged Tom.
-         Mit szeretnél csinálni?
-         Naplót írni. Te meg rajzolj!
-         Jó ötlet.
-         Mit fogsz készíteni?
-         Csak egy egyszerű tájképet,most nincs kedvem mához. Da ha van valami extra kívánság azt megcsinálom szívesen.
-         Nem nincs,csak rajzolj,amit szeretnél.

Ezek után már nem sokat beszéltek,mindkettő fú elfoglalta magát a saját dolgával. Bill leírta,hogy most épp büntiben vannak,és gyönyörködik tökéletes bátyjában.
Miután mindketten kész lettek elmentek lefürödni és bebújtak a jó meleg ágyba és elmélyültek a szerelem mámorában…….. 

3 megjegyzés:

  1. Vége!!!!! Jaj neee!!! :"""(( igérdmeg h még rengeteget fogsz írni ijeneket !!!! :D imádlak!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a komit! :) Az a 10 rész tartogat még meglepiket ne aggódj. :)))

    VálaszTörlés