2013. január 1., kedd

Happy New Year,és más....

Sziasztok! Először is Boldog Újévet minden Alinnek. :) 

Hetekkel ezelőtt lezártam a szavazást miszerint mit szeretnétek olvasni. Nos,összevetettem a két közvélemény-kutatást,merthogy ugye már előtte is kérdeztem egyszer,így az eredmény:

Magasan nyerte a szavazást az Időutazás a múltba című történet. 

Más:
Sokat gondolkodtam ezen a dolgon,de úgy döntöttem,hogy abbahagyom a TWC-t. Kipróbáltam magam ebben a műfajban is,és gondolom láttátok az oldal menüben,hogy van egy másik blogom is, ahol hetero sztorit írok. Időközben rájöttem,hogy olvasni szeretem a TWC-t és nem írni.  
Ez nem azt jelenti,hogy nem írom meg a következőt,csak nem TWC formájában. 
Bocsánatot kérek azoktól,akik TWC-t szerettek volna olvasni. Ígérem,hogy hetero sztoriban is ugyanilyen sőt magasabb színvonalat próbálok nyújtani.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése