2014. április 6., vasárnap

Its' my life

Sziasztok! Meghoztam a történet folytatását, ami már elég rég volt! :) Jó olvasást hozzá! :D

 13.: Látogatás

Reggel úgy éreztem magam mint akit agyonvertek. Nem, semmi ilyesmi nem történt, csak egyszerűen fáradt voltam és ennyi. Nem elég, hogy elvesztettünk egy megbízást, aminek örülök is, hiszen ki tudna együtt dolgozni egy ilyen bunkó paraszttal? Én nem az biztos. Miért tervezzünk neki ruhát, ha nem, szimpi a csávó? Nem kötelességünk.
Ébredés után kimentem a konyhába, ahol furcsa mód az öcsém volt. Fogalmam sem volt arról, hogy mit keres ott, hiszen mindig úgy kell kirángatni az ágyból. Na mindegy. Reggeli közben beszélgettünk pár dologról:

-       Tom, anyu hívott minket, hogy már rég jártunk otthon és jó lenne hazamenni. Azt mondtam, hogy ma lemegyünk hozzájuk.

-       Oké, nekem megfelel a mai nap. Nincs semmi programom.
-       Kérdezhetek valamit? –kíváncsiskodott tovább
-       Persze,mond. – mosolyogtam rá kedvesen
-       Miért van az, hogy sokszor csupa koszosan jössz haza, későn és fáradtan? Mit csinálsz? Titkolsz előlem valamit? Tom, tudod, hogy megérzem.
-       Nincs semmi, amiről tudnod kéne…egyelőre. Majd mindent elmondok a maga idejében.
-       Furcs vagy nekem, nagyon. - jegyezte meg, mire kicsit elszégyelltem magam, hogy nem tud egy olyan dologról, amiről neki is kéne

Reggeli után kicsit összepakoltunk a lakásba, majd elindultunk Lotische-ba. Nem szeretem az a kis falut, de muszáj lemenni néha. Három órával később csuktuk be az autó ajtaját és csengettünk be anyuékhoz.

-       Sziasztok, fiúk! – köszöntött minket anyu egy-egy puszival, apu pedig egy kézfogással.
-       Na, mi történt, amíg nem voltunk itt? – mentünk beljebb a házba
-       Semmi érdemleges, de már jó látni titeket.

Sokáig beszélgettünk a nappaliban, miközben anyu néha- néha felállt és kiment megnézni a készülőbben lévő kaját.

-       Ebéd! – kiáltotta el magát délután egy óra körül

Szeretek külön lakni, de az a helyzet, hogy hiányzik anyu főztje. Annyira finomakat tud főzni, hogy az valami elképesztő. Senki nem tudja úgy csinálni a palacsintát, ahogy anyu. Tényleg rég voltunk itthon, amit mi sem bizonyít jobban, megváltozott a ház egy kicsit.

-       Mit csináltatok a házzal? – nézett körbe az öcsém
-       Csak egy kicsit tataroztunk, mert el voltak rohadva a gerendák, hiszen tudjátok, hogy milyen régi a ház. Közben anyátok úgy gondolta, hogy akkor már festessünk is. Ha kupi van, akkor már úgyis mindegy. De jókor veszitek észre. – nevetett Gordon, mire mi egymásra néztünk
-       Jól van, de nem is azt figyeltük! –érveltem, de szerintem elég rosszul, mert még én sem hittem el
 
A nap végén elindultunk haza, ahol már vártak minket a „gyerekeink”. Vagy is a kutyáink. Estefelé megsétáltattuk őket, majd megetettük mind a négyet.
Éjfél körül aludtam el, valami nagyon gagyi filmen. Tényleg már vagy egy órája néztem és még mindig nem történt benne semmi, pedig elvileg akció film volt. Nem szeretem azt, ha nem csinálnak a filmben semmit. Egy hapsi csak dumált és dumált a csajnak, akit elrabolt. Komolyan miért nevezik ezeket akció filmeknek?
        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése