2014. április 13., vasárnap

It's my life

Sziasztok! Meghoztam a történet folytatását, amiben nem kevés az idegeskedés sem. Jó olvasást hozzá! :)




14.: Csak a banda

Reggel a telefonomra ébredtem fel, ami felbosszantott; még is ki az, aki ilyenkor keres?

-          Igen? – szóltam a készülékbe kómásan
-          Tom, hol a frászban vagytok? Már rég itt kéne lennetek! – akadt ki David
-          Itthon, alszunk, mint minden normális ember….
-          Fél órátok van maximum arra, hogy elkészüljetek és ideérjetek!  - csapta le a telefont a menedzserünk

Nyűgösen és kómásan kimásztam az ágyból és átmentem Bill szobájába, de ő sehol nem volt.  De akkor hová tűnt?
Elmentem zuhanyozni, majd reggelizni is, amiből persze nem lett semmi, mert egész idő alatt Billt hívogattam, de nem vette fel, de még egy cetlit sem hagyott itthon, hogy elment.
Beértem a stúdióba, ahol David már idegesen várt ránk.

-          Hol az öcséd? –kezdte köszönés nélkül
-          Ez az, amit én sem tudok. Egész reggel hívogattam, de nem veszi fel. Kezdek ideges lenni, este még nem említette, hogy nem lesz otthon.
-          Mi az, hogy nem tudod? Hogy hagyhatsz el egy közel két méteres embert, aki ráadásul az ikertesód? – kezdett üvölteni a menedzserünk
-           Srácok, azzal nem oldunk meg semmit, hogy ordibálunk! – szólt bele az eszmecserébe Gustav is
-          Szerintem hívogassuk, majd csak előkerül. – dobta be az ötletet Georg

Nem hiszem el, pont az én öcsémnek kell eltűnnie már korán reggel. Most mit csináljak? Hol keressem?  Még egyszer megpróbáltam felhívni, és csodák csodájára fel is vette:

-          Hol a jó életben vagy? – kezdtem köszönés nélkül
-          Hát már úton a stúdióba! – hallottam, hogy kicsit megijedt
-          Van róla fogalmad, hogy mennyit idegeskedtem miattad? Eltűnsz korán reggel, egy árva fecnit nem írsz, nem veszed fel a telefont…..
-          Bocs, lemerültem idő közben. – mondta bűnbánó hangon

Elújságoltam a fiuknak is, mire David még jobban kiakadt. Komolyan miért kell ennyire parázni mindentől? Ha nem vagyunk ott időben ordít, ha előbb elmegyünk nem tetszik neki, ha valami nem úgy van,ahogy eltervezte üvölt, csapkod. Bírom a hapsit, de túl ráfeszül a munkára. Lehetne egy kicsit lazább is velünk szemben, nem kell mindig a pénzt hajtani.
Mikor Bill beért elkezdtünk próbálni, de én még azért előtte elbeszélgettem egy kicsit az öcsémmel, de azt inkább nem részletezném. Annyi volt a társalgásunk lényege, hogy ilyet nem szabad csinálnia, mert még viccnek is rossz. Hál Istennek nem olyan kemény fejű, makacs velem szemben ,ezért hamar megértette, és így munkába állhattunk.

-          Jó fiúk, csak folytassátok! – mondta David a mikrofonba, amit mi hallottunk is

Egy óra múlva szünetünk volt, mikor megcsörrent a telefonom és Bill vette fel.

-          Igen? – szólt bele
-          Jó napot, Tom Kaulitz-ot keresem.
-          A testvére vagyok, mondhatja nekem is.  -  na igen, nincs titkunk egymás előtt
-          Nem, ezt csak vele szeretném.
-          Rendben……. Tom, keresnek!

Majdnem lebuktam, de hál Istennek, sikerült kimagyarázni magam az öcsém előtt.  Újra nekiláttunk a próbának, amit megint David szakított félbe.

-          Nagyon jó fiuk! Csináljátok tovább!
-          Azt tennék, ha te nem kotyognál bele folyton! – mondta Bill, mire mi felnevettünk

A nap végén külön kocsival mentünk haza, mivel ugye reggel Bill még nem volt velem.  Mikor hazaértünk , négy boldog kutya fogadott minket, akiken látszott, hogy éhesek. Megetettük őket, majd egy gyors zuhanyzást követően elmentünk aludni és vártuk a holnapot.


     
  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése