2014. augusztus 15., péntek

It's my life

Sziasztok! Meghoztam a következő részt, melyben Ria is nagyobb szerepet kap. Jó olvasást hozzá! Várom a véleményeket! :D


23.: Ria és én

Ma az egész napot együtt töltöttük Riával, ugyan is ma vagyunk fél évesek. Ezt számon tartani? Úgy látszik nagyon ráért, ha ilyenre emlékszik. Nem arról van szó, hogy nekem nem jut eszembe az évfordulónk, de azért hat hónapot nem számolok.
Reggel arra ébredtem, hogy Ria az arcomat simogatja és lágyan csókol.

-           Jó reggel édesem! – köszönt, mire én kábán viszonoztam
-          Miért kapom ezeket? – kérdeztem, miközben magamra húztam
-          Mert ma vagyunk fél évesek! – hupsz, elfelejtettem

Gyorsan lesiettem a konyhába és csináltam neki ágyba reggelit, hogy lássa, legalább igyekszem. Már éppen vittem volna fel a szobámba a tálcát, mikor szembe jött velem Bill.

-          Reggelt öcsi! – mosolyogtam rá
-          Cső! Megkajálok, összeszedem magam és már itthon sem vagyok! – na, ne: ezek szerint ő tudta
-          Honnan?
-          Ria tegnap izgatottan mesélte, hogy mit fogtok csinálni ma.

Nem mondott többet semmit. Akkor most az öcsém tudja, hogy én mit fogok csinálni egész nap, de én nem? Hogy van ez?

-          Kicsim, hoztam neked reggelit! – mosolyogtam rá kedvesen
-          Köszönöm életem! – csókolt meg
-          Mit fogunk csinálni ma? Csak azért mert bevallom én elfelejtettem ezt… - ez kínos
-          Sejtettem. Elmegyünk, megnézünk egy romantikus filmet, ebédelünk egy étteremben, majd hazajövünk és egész nap ágyban leszünk. – az utolsó rész jól hangzik

Miután levittem a tálcát, zárva találtam a szobaajtómat. Most komolyan kizárt saját szobámból?

-          Mindjárt bejöhetsz, csak öltözöm, és nem akarom, hogy láss! – na, kösz

Ezután felöltöztem én is, majd elmentünk moziba, ahol Ria előre lefoglalta nekünk az egyik vetítőtermet, hogy nyugodtan tudjunk filmet nézni. Úgy döntöttünk, hogy a romantikus film helyett inkább valami vígjátékot nézünk.

-          Hogy tetszett a film cica? – bújt hozzám Ria
-          Nekem nagyon bejött! De most nekem lesz egy meglepim számodra. – nevettem majd az ölemben kivittem

Egész úton azt kérdezgette, hogy hová megyünk. Hát nem mindegy az? Egy helyre.

-          WOW. Ez most….. egy műjégpálya? Hogy jutott ez eszedbe? – csókolt meg, majd hagyta, hogy felhúzzam rá a korcsolyát
-          Tudod régen koriztam már és gondoltam miért ne?
-          De én nem tudok…..
-          Segítek. Azért vagyok itt, hogy ha elesel, akkor rám dőlj.

Korizás közben sokat nevettünk bár, láttam Rián, hogy fél egy kicsit az esésektől. Tudom, hogy modell, de benne van a pakliban; nem lesz semmi baj, ha popsira ül.
Hamarosan elmentünk az étterembe, ahol gyorsan megkajáltunk, mert mindkettőnk szeretett volna kettesben lenni a másikkal.

-          Ria, ugye tudod, hogy nagyon szeretlek? – mire nem jó egy piros lámpa
-          Én is imádlak életem!

Otthon csak ketten voltunk, mivel Bill volt olyan diszkrét és elment már reggel, hogy ne zavarjon minket. Alig bírtam kivárni, amíg beálltam a garázsba, annyira vágytam már arra, hogy megérinthessem a gyönyörű barátnőmet.

-          Kicsim….
-          Nem akarok most beszélni. Ma nem. – kezdtem vetkőztetni


Tudta, hogy mire gondolok. Tudta, hogy mit szeretnék a nap hátralevő részében csinálni. Tudja minden gondolatomat, imádom… 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése