2014. november 3., hétfő

3 éve.....

Sziasztok! Ma három éve, hogy megnyitotta kapuit ez a blog. Három év sok idő, főleg egy blog számára, de még az ember életében is. 2011. októberében gondoltam arra először, hogy blogot szeretnék írni. Voltak ötleteim, terveim, de soha nem gondoltam volna, hogy idáig eljutok vele. Azt hittem, hogy egy- két hónap és annyi lesz; senki nem fog érdeklődni utána, mert kezdő vagyok, de nem így lett, amit köszönök szépen. Voltak néha kisebb kimaradások, de alapvetően próbálom mindig hozni a részeket időben, persze ez nem mindig sikerül, de - mint sokan tudjuk - nem csak rajtam múlik. Kinek van kedve írni, ha este későn ér haza, vagy ha fáradt? Gondolom senkinek. 
De most, térjünk a lényegre. Ma, a blog születésnapja alkalmából szeretnék készíteni nektek egy kis "összegzést". Szeretem tisztán látni a dolgokat, ezért most lesz egy pár számadat itt. 


Jelenlegi állás szerint 9504-en jártatok itt három év alatt, ami azt jelenti, hogy évenként átlagosan 3168-an látogattatok ide. Egy hónapban átlagosan 264 kattintás volt a blogra. Szerintem ez egy szép szám, annak ellenére, hogy - véleményem szerint- az öt év "semmittevés" miatt megcsappant a rajongótábor. Tudom, hogy vannak a Tokio Hotelnél sokkal népszerűbb zenekarok, énekesek, de azért az Alien-ek is sokan vannak, amit egy-egy szavazás alkalmával be is szoktak bizonyítani. 

Az oldalon jelenleg a negyedik történet indult el, ami a Family's secret címet viseli.

  • Ezek közül egy TWC történet volt ( Egy átbulizott éjszaka következményei)
  • Három pedig hetero történet.

Bejegyzések közül ez a 138.
  • Ezek közül 104 a történettel kapcsolatos
  • 34 egyéb bejegyzés 

Legforgalmasabb hónap 2014. augusztusa volt, 461 látogatóval.

Legtöbb bejegyzést 2011. novemberében írtam >> 17 bejegyzés

Végül szeretném megköszöni ezt a három évet a rendszeres olvasóknak, a kommentelőknek illetve az összes látogatónak. Sokat jelent nekem egy-egy visszajelzés illetve megtekintés. Ez azt jelenti, hogy nem hiába fektetem az energiámat és a szabadidőm egy részét a blogba. 
Jó látni, hogy vannak még olyan emberek akik olvasnak blogot, még ha az egy olyan zenekarról is szól, mint a Tokio Hotel.  
Köszönöm ezt a három évet! :)

Befejezésképpen annyit még szeretnék írni, hogy lett pár új dolog a blogon. Mostantól lehet írni nekem e-mailt illetve a történet bevezetőknél a szereplők leírását is módosítottam. 

Legközelebb már a Family's secret első részével jövök! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése