2015. november 3., kedd

4 éve kezdődött


Sziasztok!
Ma nem a résszel jöttem, hanem egy más típusú bejegyzéssel, ugyanis a blog ma ünnepli a negyedik szülinapját!
El sem hiszem, hogy már ennyi ideje írok és posztolok Nektek.

Tudom, hogy voltak és vannak kimaradások, sőt most már szint csak kéthetente hozok részt, de higgyétek el, hogy nem kizárólag én vagyok az oka ennek. Mármint, én is hibás vagyok, hiszen fordíthatnék több időd a blogra, de e mellett van más dolgom is, például a suli, ami néha annyira lefáraszt, hogy semmi kedvem írni, főleg nem összecsapni egy részt. Viszont pozitívum, hogy nagyon sok ötlet lapul még a jegyzetfüzetembe, amit mindenképpen szeretnék megvalósítani és vannak egyrészes kis történetek, amik nem neveznék novellának, de folytatni sem akarom őket.
De most, térjünk vissza a blog szülinapjára, aminek alkalmából - ahogy megszokhattátok- hoztam egy kis összegzést.

Jelenleg, miközben ezt a bejegyzést írom 17.201-en néztétek meg négy év alatt, ami egy szép nagy szám szerintem. Ez azt jelenti, hogy havonta átlagosan 358-an kattintottatok ide.

Az oldalon most az ötödik történet fut Alone címmel, amiből még terveim szerint van vissza egy pár rész. A történetek átlagosan 27, 5 részesek, de persze ehhez nem vettem hozzá az Alone-t, mert nem tudom mennyiből fog állni, majd menet közben.

Bejegyzések közül ez lesz a 165., ezekből 122 rész és 43 egyéb.

A legforgalmasabb hónap 2015. márciusa volt 1247 látogatóval.
A legtöbb bejegyzést 2011.novemberében írtam > 17 közzététellel

Na, de elég a számokból, azok maradjanak csak a matekórákon. Most viszont szeretném megköszönni a visszajelzéseket és a látogatóknak, hogy szántatok legalább pár percet a blogomra és elolvastatok egy-egy kis történetet. Jól esik látni, hogy ennyien szeretitek a srácokat, de főleg a blogomat. Remélem, jövő ilyenkor megint egy hasonló bejegyzést írok meg, mint most, csak azzal a különbséggel, hogy akkor már öt éves lesz.

Befejezésképpen még annyit szeretnék, hogy az Alone folytatása valószínűleg hétvégén lesz, ha semmi nem jön közbe.

Jó nézelődést és olvasást továbbra is! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése