2016. november 3., csütörtök

5 éve annak, hogy.....

Sziasztok!
A mai napon öt éve nyitottam meg ezt a blogot, ami számomra hihetetlen, mert úgy érzem, hogy csak most kezdtem el. 
Nemrégen még csak egy kis füzetbe írogattam a jegyzeteimet és azokból raktam össze az első történetemet, amit a mai napig olvashattok a blogon. 
A kis szünetben, amit a blogon tartottam felkutattam a kis füzetet és újraolvastam az egész történetet és hihetetlen, de saját magamon látom a fejlődést. Meglehet, hogy anno 13 évesen kezdtem el írni, és talán, így visszanézve elég nagy fába vágtam a fejszémet azt gondolom megérte. Megérte annyit próbálkozni, annyiszor kitörölni és újraírni egy részt. 
Számomra hihetetlen, hogy már öt éve itt vagyok a blogok világában, pedig igaz. Ennek örömére ismét összeállítottam egy kis statisztikát, mert nálam ez már hagyomány lett. :)

Miközben írom ezt a posztot, az öt év alatt 21.850 látogatója volt a blognak, ami tavaly még csak 17.201-nél járt. Ez azt jelenti, hogy egy hónapban átlagosan 365 kattintás érkezett a blogra. 
Jelenleg még mindig az ötödik történet fut a blogon (ironikus nem?) Alone címmel. 
Bejegyzések közül ez lesz a 185., amik közül 133 a történetekkel kapcsolatos, 52 pedig egyéb okból született. 
A legforgalmasabb hónap 2015. márciusa volt, 1247 megtekintéssel.
A legtöbb bejegyzés 2011. novemberében született, szám szerint 17 bejegyzéssel. 


Ezúton is szeretném megköszönni a sok visszajelzést és türelmet, amit az elmúlt években kaptam tőletek és persze azt is, hogy ennyien érdeklődtök a blogom és a srácok után. 
Az Alone folytatása pedig kb. 5 perc múlva várható - és most komolyan írtam ezt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése