2017. június 18., vasárnap

Magyarázat

Sziasztok!
Tudom, hogy nincs igazán jó mentség erre a majdnem fél évre, de most mégis megpróbálkozom vele.
Szóval, jelenleg végzős vagyok / voltam. Ki, minek tekinti, így az érettségi végén ezt a helyzetet. Ez még önmagában nem lenne mentség, hiszen nagyon sok végzős van, aki blogot vezet és mégis tud mellette tanulni, viszont nekem ez most nagyon sokat számított, hiszen ebben az évben alapoztam meg talán - nem akarok nagy szavakat használni, de - az életemet.
Az első félév még "gyerekjáték" volt, főleg a második félévhez képest. Onnantól, hogy kézhez kaptuk a félévinket, meg sem álltunk, folyton valami dolgunk volt. Táncpróbák, szalagavató, továbbtanulás, dolgozatok, tételek; azt hiszem inkább nem sorolom tovább.  Egyszerűen annyi minden összejött a gimi utolsó félévében, hogy sem időm, sem energiám, se kedvem nem volt blogot írni. Sokszor este értem haza, utána még nekiálltam a másnapi tanulnivalónak, aztán a végén csak beestem az ágyamba és elaludtam. Ráadásul ezek közben még készültem az angol nyelvvizsgámra, az emelt angol és töri érettségire, ami így egyben megterhelő az embernek. A végén már mindenhol angol szavakat és évszámokat láttam. Ezért (is) jobban láttam, ha nem írok, amíg le nem csitulnak az érettségik. Még ugyan nem vagyok túl teljes mértékben a dolgokon hiszen még a szóbelik vissza vannak, de eztán újult erővel fogok nekivágni az írásnak.
Először is Alone-t hamarosan befejezem, legkésőbb július elsején már újabb történet indul a blogon, így esedékes lesz egy design csere is, így előre láthatólag egy, maximum két napra nem lesz látható a blog senki számára, de erről mindenképpen az Alone utolsó fejezeteinél fel fogom hívni még a figyelmet, nehogy valaki azt higgye, hogy töröltem a blogot. És természetesen a nyár beköszöntével már nem lesznek ekkora kihagyások, sőt.
A végén pedig szeretném megköszönni a stagnálás ellenére is magas látogatószámot. Örülök, hogy még így sem tűntetek el. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése